Follow systerodhner.blogg.se - Modespaning

Modespaning

 
Morgonrock (så skön! ) Laura Ashley  Tandborste ICA Basic   Handduk med hål Dopgåva från gudmor  Hårsnodd Louise Henning  Döskalletavla Lisa Praetorius
 
 
The Flu Got Me Like...
Dagens outfit, inte illa pinkat ändå. Känner mig extremt nöjd över att jag orkade pausa Charmed-maratonet, ta en dusch OCH meditera. Det är fan äkta fighting power det!
Imorse hade jag min första arbetsintervju som legitimerad sjuksköterska. Eftersom jag bor i Skottland för tillfället och det rörde sig om sommarjobb i Göteborg blev det via telefon. Alla som känner mig vet att kontakt via telefon är någonting jag avskyr och i de allra flesta fall blir riktigt nervös av. Därför är jag i skrivande stund mycket stolt över mig själv som inte bara stod på mig och höll fast vid mitt lönekrav, utan dessutom förhandlade upp det ganska rejält.
Heja alla sjuksköterskor som står på sig!! #slutpårean.
 
Detta ska nu firas rejält med "feskemidda"(rotfrukter i ugn för andra veckan i rad, men med fisk till!)
 
Puss på er!
 
 
 

Kommentarer:

1 Fågeln i ditt liv:

Men va kul! VI ÄR SÅ VUXNA NU. Vilken sjukhus blir det?!

2 Sanna:

Vilken cool tavla :D

Svar: Ja, visst är den fin! :D Det är min pojkväns duktiga konstnärsvän som målat den.
Syster Odhner

3 Räkan:

Woho! Är jobbet kirrat? Vart blir det?

Svar: Det blir HSV, så jävla nice att få vara utomhus hela sommaren!
Syster Odhner

Kommentera här: