Follow systerodhner.blogg.se - Behovet att bli tryckt.

Behovet att bli tryckt.

Behovet av att bli tryckt är för tillfället stort. Det är faktiskt så stort att jag varje kväll när vi gått och lagt oss bönar och ber min pojkvän om att trycka mig. Hårt. I minst tio minuter.
Med armbågen. Jag pratar såklart om muskelknutar i ryggen. Ni vet, de där hemska rackarna som liksom bygger bo under skulderbladen, fortplantar sig och sedan flyttar till nacken och skapar huvudvärk lika ondskefull som Mordor.
Förhoppningsvis försvinner de snart med hjälp av frekvent yogautövande och fortsatt massageterapi.

Idag är annars en bra dag. Satt i solen och mediterade. Imorse promenerade jag som vanligt längst med vattnet och hälsade min vana trogen på Qigong-mannen. Han står varje morgon och gör Qigong mitt i gångbanan(Detta tvingar passerande att gå omvägar runt honom). Människor stirrar, han kör sin grej. I like him!

Ikväll blir det pubhäng med förhoppning om att Arsenal kan förlora mot Barcelona på ett värdigt sätt.

/Johanna

Kommentarer:

1 Thullan:

Tro det eller ej men det är faktiskt soligt i gbg också ☀️ Red ut i väst och tunna vantar, vilket var en dålig idé eftersom det bara var 3 grader ute = frös ihjäl. Saknar dig 💋

2 Falken:

Säger som föregående talare. Kändes som våren var på g till jag höll på att bryta lårbenshalsen för en liten isfläck. När ni kommer är det sommar, längtar efter det!

Kommentera här: