Follow systerodhner.blogg.se - Göteborg- Here I Come

Göteborg- Here I Come

Snart är det min favorithögtid- Påsk!
Jag älskar fjädrarna, att växtligheten börjar vakna till liv och att det oftast har börjat lukta vår i luften. Och så de där påskäggen också ja.. 
 
Nu byter jag ut denna vackra vy (Hur bra ligger vår lägenhet?) och fantastiska kvällshimmel mot stadspuls och moderlig kärlek. Hej då Dundee - Hallå Göteborg!
 
Det jag ser absolut mest fram emot (förutom att träffa alla vänner och familj såklart) är bullar!! Jag ska äta minst tre bullar om dagen, olika sorter. Och mammas hemlagade mat, HUSMANSKOST I MITT HJÄRTA! Ska tvinga henne göra pannbiff med löksky. Bröd med ost. Ost ost OST. Ska krama ihjäl min lille misse, Tonic (Trots svår allergi..) och jag ska skvallra sönder öronen på mina vänner. 
Tro det eller ej, men det är även min 25-års dag nästa fredag och det ska firas med pompa och ståt! Så glad att nästan alla mina vänner har svarat att de kan komma. Det betyder Cava i floder och dans inpå småtimmarna, OPA!
 
Så taggad på att spatsera gatorna fram, i Götet for a change. Ses snart mina vänner!
Puss på er 

Kommentarer:

1 Thullan:

🎉🎉🎉🎉🎉

Svar: Oppa gangnam style!
Syster Odhner

2 Fågel :

WOHOOOOOOOO

Svar: Öl Öl Öl
Syster Odhner

Kommentera här: